profitshare

22 august 2012

Sex contra gaze

La sediul central al EON GAZ din Targu Mures a venit o sesizare din partea unei femei disperate de avansurile sexuale ale unui angajat al firmei. 
Femeia spune asa: "Va aduc la cunostinta ca numitul Popa, angajatul dumneavoastra la EON GAZ Ocna Mures, de cate ori vine la citit contorul sau la verificari de gaze sau numai asa, imi propune sa fac sex cu el. Dar numai in timpul diminetii, in timpul orelor de program. Pentru a nu avea probleme acasa imi spune ca ma duce cu masina unde vreau eu, ca imi da bani sau euro pentru o partida de amor. I-am povestit toate acestea soacrei mele, aceasta i-a spus totul sotului meu, care m-a batut de multe ori pe nedrept din cauza acestui individ. M-a amenintat ca imi inchide gazul daca tot il refuz, alte femei i-au cedat. Va rog sa luati masuri disciplinare impotriva acestui armasar nepotolit sexual, dati-i de lucru sa nu mai umble in timpul orelor de serviciu dupa femei. Destrama familii si raman copiii pe drumuri", scrie femeia.
In final, petenta isi exprima speranta ca, poate asa, isi poate salva si ea familia


Niciun comentariu: