profitshare

21 august 2012

Adrian Nastase invidiat pentru conditiile din inchisoare

Adrian Nastase scrie ca a inteles ca sunt unele persoane care il invidiaza pentru conditiile din locul in care se afla.

"Celor care gandesc in acest fel, le sugerez sa tina seama si de urmatoarele aspecte: Cei care vin aici – si nu le doresc acest lucru – vor trebui sa se trezeasca, in fiecare zi, la ora 5:30, vor dormi in paturi suprapuse, vor avea apa calda cate doua ore de doua ori pe saptamana, vor trebui sa se obisnuiasca cu mirosul de sulf si cu depunerile de pe tevile de apa; vor trebui sa invete sa manance toate felurile de mancare – bazate in principal, pe cartofi si varza, – cu lingura; vor trebui sa se invete sa nu se sperie de sobolani – in curtea de plimbare – daca acestia nu sunt mai mari de 20 de cm; sa respire mai putin in zilele de canicula – atunci cand mirosul de la groapa de gunoi din apropiere este ingrozitor; sa nu se enerveze la „invaziile” periodice de musculite si de tantari, la urletele celor obisnuiti sa „socializeze” de la ferestrele celulelor, incepand fiecare fraza cu un angajament de a-si introduce instrumentul, de regula, in mortii interlocutorului; vor trebui sa se obisnuiasa cu sunetul usilor de metal si cu sunetul lacatelor – dimineata si seara –, cu lipsa telefonului, a calculatorului, a internetului, a multor comoditati cu care erau obisnuiti…", scrie Nastase.

Cativa dintre cei ce au declarat initial ca il invidiaza pe Nastase au profitat de dreptul la replica pentru a putea sa ii raspunda fostului premier. Mai precis este vorba de un grup de locatari dintr-un bloc din Titan:

Nicusor Gh. - locatar et. 3- Domnu' Nastase se plange de conditiiledin inchisoare, sa vina sa locuiasca cu noi la bloc sa vada ce bine e sa se trezeasca la ora 5 si nu ca suna alarma, ci maneaua de la vecinul de la 2, ca el e smecher, traieste dupa ora Americii. Doarme in paturi suprapuse, sa fie bucuros ca doarme, ca eu nu pot din cauza imbecilului de la 2 care pe langa zgomutul ala infect de la boxe mai si isi exprima non stop dorinta de "a baga ceva in mortii si vii interlocutorilor"ca sa citez un clasic in viata. Iar cand nu e acasa, tot urla una de mai sus, cica ii e frica de gandaci... dar asta nu e motiv sa urli 24 din 24.

Valerian S. - locatar et. 4 - D-nu Nastase sa fie bucuros ca aude doar dimineata si seara sunetul usilor de metal - la noi se aude non stop, ca nu au reparat nici acum usile de la intrare, si majoritatea le deschid cu piciorul. Idiotu ala de la 2 se crede Chuck Norris, da in ele doar pentru antrenament. Ce sa mai zic de instalatia de apa... se plange ca are depuneri...noi ne plangem ca nu avem apa. Iar mirosul ... in subsol pute a cadavru... cred ca a murit ceva acolo, pare a fi un caine mai mare...dar nu is sigur si nimeni nu are curajul sa intre acolo, cica le e frica de serpi.

Popica C. - locatar parter - Sa fie fericit d-nu Adrian cu sobolanii lui, ca la noi, pe langa sobolani avem soareci, pisici, caini, tigani si 2 gasti de cartier. Am avut odata si un lup, cica a evadat de la zoo dar l-au nenorocit cainii bagabonti, l-au prins odata in subsol si ... nu l-am mai vazut. In schimb serpii au fost rezolvati de un vecin de la 4 si cica daca mai prindem ii facem barbechiu.

Costel C. - locatar et.7 - Invazie de musculite ? Sa vada el la noi ce viespi, albine, muste, tantari, capuse sau gandaci de bucatarie si de apa... din aia mari si negri avem, ca in fiecare an vin astia micii de la  Generala sa isi faca insectar de pe scara blocului. Partea buna e ca anul asta avem berze, dar nu cred ca scapa de Petrica de la 4. Am prins odata la Tanti Veta de la 3 un paianjen mare negru, de au venit cei de la ProTV sa il filmeze, dar apoi a trebuit sa il dam inapoi ca scapase de la idiotu`ala de la 2.

Apostoloaie P. - Locatar et. 4 - Eu sunt somer si am ramas indignat cand am auzit ca Nastase se plange ca mananca cartofi si varza cu lingura, pai domne... el macar sa fie fericit ca mananca, ca noi am ajuns doar sa bem, ca rar ma gasim cate ceva de gatit. E deranjat ca doarme in pat suprapus??? Auzi la el ... mai da`l dracu`.... pai cand vine soacra-mea la mine dormim 3 intr-un pat. As face oricand schimb cu domnu Nastase, mai ales cand am auzit ca are apa calda si sobolani din aia mari...lux frate.

Biciu zis Sisu aka Shmenu - Locatar et. 2 -  mi se rupe fix in 3 de mortii lor. Eu le pun muzica buna, is si Dj la mine in sat, stiu ce inseamna muzica de calitate. Nici eu nu am net, ca mi-au taiat cablu vecinii, cica nu au vrut sa dea cu toporul in cablu, ca de fapt dadeau dupa un ceva paianjen. Cum plm sa imi omoare petu, ca doar pe Matilda o mai am, asa i-am pus nume, cica e din Africa, ca e neagra. Da mi se rupe, ca oricum am wireless... merge brici, dar cam odata pe luna tre sa il bat pe ala micu de la 4 sa imi dea parola ca tacsu e jmecher, o schimba. Si daca nu are net cum plm o postat-o pe asta ???

Terente V. - Presedinte de bloc - Este adevarat ca avem o problema in ceea ce priveste furnizarea de apa potabila, iar cea despre cea calda in acest moment nici nu se poate pune problema, iar la iarna mai mult ca sigur si caldura va fi taiata.

Misu B. - Scara vecina - s-a bagat in seama in timp ce luam interviul - il deranjeaza mirosul de sulf ??  Sa vina la noi pe scara si sa vada cum e sa traiesti langa unu ce si-a deschis ferma de gaini in apartament. 

Un fost vecin de scara a d-lui Nastase a vrut si el sa mentioneze ceva:
Traian B. - fost vecin - initial mi-a parut rau ca l-am bagat ... pardon, ca a intrat in puscarie, dar acum cand vad cum traieste poporul roman, si cand ma gandesc la ce alternativa avea, sunt putin mai linistit.

Adrian Nastase - Primul blogger arestat din Romania

Niciun comentariu: