profitshare

3 septembrie 2012

Adormirea lui Connect-R


E gata vara!!!! Motiv de tristete pentru noi toti, bucurie fara sfarsit pentru Connect-R. Cel mai anticipat eveniment al anului s-a produs, gongul a batut miezul noptii de 31 august spre 1 septembrie iar Connect-R a adormit. Acest eveniment intrand in istorie ca Adormirea Connect-R-ului. 

Piesa sa a devenit hit peste noapte, fiind declarata imnul acestei veri. Unul dintre cei mai mari fani ai sai fiind chiar fostul presedinte interimar Crin Antonescu. Se pare că obsesia lui Crin pentru piesa lui Connect-R era atât de mare încât, pe perioada petrecută la Cotroceni, liberalul nu reuşea să adoarmă decât pe acordurile piesei ”Eu vara nu dorm”. ”Dacă mai rămânea preşedinte, cu siguranţă piesa lui Connect-R ajungea noul imn naţional al României”, a relatat şi unul dintre consilierii lui Crin.

Dupa ce toata aceasta vara a consumat cantitati industriale de Red-Bull, fiind declarat un adevarat salvator al industriei de energizante, a sosit toamna, iar mega vedeta poate in sfarsit sa se intinda in pat nu doar pentru a-si etala muschii.
Se spune ca in timpul sedintei foto Connect-R a adormit, rezultatul final fiind obtinut in Photoshop.
Toamna a adus totusi si o noua varianta de sezon a hitului acestei veri: Eu toamna ma culc - Johnny John (Gabriel Cîndea).Iar pentru anotimpul rece se astepata un nou hit din partea lui Fuego - Eu iarna nu dorm, sau Hrusca - Eu iarna Ler.


Eu toamna mă culc
Ca vara n-am dormit deloc
Toată noaptea-am spart seminţe
Cu vecinii de la bloc
Ziua-ntreagă până seara stăteam pe Facebook
Pâna-a venit maşinuţa şi m-a luat la balamuc
Acuma stau şi mă recuperez
Nu pot părăsi salonu' ca mă electrocutez
Mi-au băgat curent în clanţă să nu ies din el
Şi m-au legat şi de pat ca să dorm şi eu niţel
Sunt coleg de salon şi cu alţi dilii
Şi-l înjuram pe Connect-r că ne-a învăţat prostii
Şi le-am promis şi lu' mama şi lu' tata
Că de-acuma înainte…
R:
Eu toamna mă culc
De somn sunt rupt
Zorii zilei mă prind cum în pat eu visez
Că mă recuperez!
Eu toamna ma culc
Ca toata vara m-am distrat
Sambata-ajungeam acasa dezbracat
Si rupt de beat
Ma duceam noaptea la club si agatam gagici
Si dupaia nu stiam de unde-am atatia purici
Mi-am si facut vreo doua-trei iubite
Da' le-am parasit pe toate ca erau cam adormite
Pana intr-o zi cand una mi-a iesit in fata
Nedormita de o luna si cu-atata chef de viata
Si ne-am iubit ca doi nebuni
N-am dormit inca vreo doua luni
Pana intr-o zi cand o aud ca striga din bucatarie:
-Hai la somn…!
R:
Eu toamna ma culc
De somn sunt rupt
Zorii zilei ma prind cum in pat eu visez
Ca ma recuperez!

Niciun comentariu: