profitshare

3 iunie 2011

Free logo

De la autorul proiectului Missing Missy vine aceasta noua "capodopera". 
Simon, aparent un fost colaborator a lui David, ii cere acestuia ajutorul in privința realizării unor diagrame și a unui logo. Mai jos schimbul de e-mail`uri.

De la: Simon
Data: Luni 16 Noiembrie 2009 2.19pm
Catre: David
Subiect: Logo Design

Buna David,
Aş dori să mai povestim, doar ca acum lucrez la un proiect foarte interesant şi am nevoie de un design pentru un logo. Pe scurt, ceva reprezentând o reţea peer to peer. Trebuie să am ceva pentru a prezenta clienţilor potenţiali săptămână asta, asa ca ai putea încropi ceva în următoarele câteva zile? As avea nevoie, de asemenea, o serie de diagrame pentru un site. În cazul în care afacerea merge bine ar ieşi ceva bani frumoși și pentru tine.

De la: David
Data: Luni 16 Noiembrie 2009 3.52pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Logo Design

Draga Simon,

In ciuda faptului că inca nu m-ai plătit pentru munca pe care am făcut-o la începutul acestui an, si în ciuda ciuda afirmaţiilor pe care le-ai făcut, cum ca ai avea de gând sa faci asta, aş fi încântat să-mi petrec timpul meu liber la crearea de logo-uri şi diagrame pentru tine, in baza unor vagi promisiuni de posibile viitoare plaţi. 
Ataşat găseşti diagrama după modelul solicitat şi anunţa-mă daca sunt necesare modificări.


Toate cele bune, David.


De la: Simon
Data: Luni 16 Noiembrie 2009 4.11pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Logo Design

Asta  ar trebui să fie vreo glumă idioata? Ţi-am spus ca proiectele anterioare nu au mers. Am investit mult mai mult timp şi energie în aceste proiecte decât ai făcut tu. Dacă ai pune tot atâta energie în proiecte câta pui in încercarea de a fi un nemernic, ai avea mai mult succes.

De la: David
Data: Luni 16 Noiembrie 2009 5.27pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Logo Design

Draga Simon,
Ai dreptate şi îmi cer scuze. Ultimul tău proiect a fost de fapt atât viabil din punct de vedere comercial cat şi original. Din păcate, partea care a fost comerciala nu a fost si originala, şi partea  care a fost originala nu a fost viabil comerciala.
As fi găsit ideile tale mai mult "de ultimă oră" şi originale, dacă am fi călătorit înainte în timp din anii 1950, dar in forma sa actuală, ideile tale de proiecte bazate pe tehnologie care a fost deja pusa în aplicare de către alţii, cu mulţi ani înainte ca tu sa te fi gândit la ele, nu reuşesc să genereze  entuziasmul pe care, eventual, îl merită. Spunând acestea, dacă as fi călătorit în timp, maşina mea a timpului ar fi făcut, probabil, de ruşine tehnologia ta de reţea peer to peer, deoarece nu doar ca ar fi  avut viabilitate comercială, ci, de asemenea, ar fi fost însoţita de un logo grozav plus diagrame.
Indiferent, așa cum ai solicitat, atașat ai un logo ce reprezintă  nu doar proiectul de rețea peer to peer la care lucrezi în prezent, dar și modul de munca alături de tine, în general.

Toate cele bune, David.


De la: Simon
Data: Marti 17 Noiembrie 2009 11.07am
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Tocmai ai întrecut măsura. Nu ai nici o idee despre potenţialul acestui proiect. Tehnologia permite utilizatorilor sa acceseze o reţea peer to peer, adăugarea de contacte, schimbul de informaţii şi are un potenţial de mai multe milioane de dolari iar perspicacitatea ta limitata te va costa şansa de a fi implicat.

De la: David
Data: Marti17 Noiembrie 2009 1.36pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Draga Simon,
Woow, ai descoperit Twitter`ul. Felicitări. Acum cu siguranţa ti-ar fi fost utila o maşina a timpului. 
Când am avut aproximativ doisprezece ani, am citit ca timpul încetineşte când te apropii de viteza luminii, aşa că am construit o maşina a timpului prin lipirea generatorului portabil al tatălui meu pe spatele mini-bicicletei mele şi ataşarea curelei de transmisie la roata din spate. Din păcate, în loc de a călători in timp şi a mă găsi pe mine în viitor, am călătorit în jur de cincizeci de metri de-a lungul unei poteci cu o viteza de aproximativ 200 mile pe oră înainte de a mă regăsi într-un  tufiş. Când am fost întrebat, la spital, de către asistenta ce completa formularul despre accident, care a fost "Cauza accidentului?" am  declarat „Încercare de a călători in timp", dar ea a scris mai jos "prostia".
Dacă as fi avut o maşină a timpului funcţionabila, primul lucru pe care l-aş face ar fi să merg înapoi in timp patru zile şi mi-as spune sa citesc mesajul de avertizare de pe ambalajul  cremei de îndepărtarea a parului, în care nu se recomandă utilizarea sa pe zone sensibile.
Apoi, aş călători mai multe luni înapoi in timp, pentru a mă avertiza sa nu imi dau acordul pentru a face o serie de lucrări de proiectare pentru un bătrân idiot, înarmat cu un plan de afaceri, echivalent cu un copil retardat, ce a făcut o pasiune de a-si baga lingura în ochi.
Iar in final, as călători înapoi, în 1982, şi mi-as explica repercusiunile fotografice pe termen lung, si anume a merge la frizer şi a cere o tunsoare stupida, exact ca a lui Simon Lebon, cu o zi înainte de o mare reuniune de familie. 
Toate cele bune, David.

De la: Simon
Data: Marti17 Noiembrie 2009 3.29pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Chiar eşti un idiot si habar nu ai despre ce este vorba. Proiectul la care lucrez va avea, intr-un un an, un succes mai mare ca Twitter`ul. Când am sa îmi vând proiectul pentru 40 de milioane de dolari, voi ignora orice e-mailuri de la tine, in care vei cerşi sa faci parte din el, şi o sa iţi trimit o vedere de pe yacht`ul mea. Pa

De la: David
Data: Marti17 Noiembrie 2009 3.58pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design


De la: Simon
Data: Marti17 Noiembrie 2009 4.10pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Oricine altcineva ar fi în măsură sa vadă oportunitatea ce o prezint, dar nu si tu. Tu trebuie sa faci pe deşteptu`. Tot ce ti-am cerut a fost un logo şi câteva grafice, ce ti-ar fi luat câteva nenorocite de ore.

De la: David
Data: Marti17 Noiembrie 2009 4.25pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Draga Simon
De fapt, mi-ai cerut sa proiectez un logo care mi-ar fi luat câteva ore şi cincisprezece ani de experienţă. Gratis. Cu grafice. De obicei, când oamenii nu-mi cer să le desenez un logo,  diagrame sau site-uri, nici eu, la schimb, nu le cer să îmi picteze apartamentul, sa mă  conducă la aeroport, sa mă reprezintă în instanţă sau orice ar face ei pentru a avea un nivel de trai decent. Din păcate pentru tine, modelul tău de afaceri constă în întregime din "Facebook`u e mişto, am de gând să fac si eu un site la fel", iar acest schimb de servicii gratuite nu are nici un fundament, deoarece nu oferă nimic din ce as avea nevoie.
Toate cele bune, David.

De la: Simon
Data: Marti17 Noiembrie 2009 4.43pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Ce dracu' vrei sa spui cu asta? Ai de gând  faci logo-ul şi diagramele sau nu?

De la: David
Data: Marti17 Noiembrie 2009 5.02pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design


De la: Simon
Data: Marti17 Noiembrie 2009 5.13pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Sa nu îmi mai scrii vreodată.

De la: David
Data: Marti17 Noiembrie 2009 5.19pm
Catre: Simon
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Ok. Bafta cu proiectul. Daca ai nevoie de ceva, spune-mi.
Toate cele bune, David.

De la: Simon
Data: Marti17 Noiembrie 2009 5.27pm
Catre: David
Subiect: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Logo Design

Get fucked !



Un comentariu:

mitzaabiciclista spunea...

Tembelă.
Am râs iar ca nebuna!