profitshare

21 mai 2013

Romanii nu pot fi teroristi



10 motive pentru care, noi, romanii nu am putea fi teroriști
 
1. Ora 08:45 este mult prea devreme pentru ca noi să fim treji.
2. Suntem întotdeauna in întârziere, clar am fi pierdut toate cele 4 zboruri.
3. Fetele dragute din avion sau stewardesele ne-ar distrage atenția.
4. Am vorbi tare și am atrage atenția asupra noastră.
5. Cu atâta mâncare si băutura în avion, am fi uitat de ce suntem acolo.
6. Gesticulam intr-un mod alert cu mâinile in timp ce vorbim, motiv pentru care ar trebui punem armele jos.
7. Ne-am dori cu toții sa pilotam avionul.
8. Ne-am certa și am începe o bătaie generala în avion.
9. Noi nu putem ține un secret, am fi spus tuturor cu o săptămână înainte de a face ceva.
10. Am fi pus steagul țării noastre pe parbrizul avionului.

Niciun comentariu: