profitshare

18 octombrie 2011

Elemente de Marketing

Marketing Feminin:

1) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. Te duci la el si ii spui: 'Sunt foarte buna la pat'. Asta e Marketing Direct.
2) Eşti la o petrecere cu nişte prieteni si vezi un tip super. Unul din prietenii tai se duce si ii spune: 'Tipa aceea e foarte buna la pat.' Asta e Publicitate.
3) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. Ii ceri numărul de telefon. După o zi îl suni si ii spui: 'Sunt buna la pat'. Asta e Telemarketing.
4) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. Îl recunoşti. Te duci la el si ii împrospătezi memoria: 'Iţi aduci aminte ce buna sunt la pat?' Asta e Customer Relationship Management.
5) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. Te ridici, iţi aranjezi rochia, te duci la el, si îl inviţi sa bea ceva. Ii spui cat de bine miroase, ii lauzi costumul, ii oferi o ţigara si ii spui: 'Sunt foarte buna la pat.' Asta e Relaţii cu Publicul.
6) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. Te apropii si ii spui: 'Sunt foarte buna la pat' si-i mai araţi si un sân. Asta e Merchandising.
7) Eşti la o petrecere si vezi un tip super. El vine la tine si iţi spune: 'Am auzit ca eşti foarte buna la pat.' Asta e Brandul, puterea mărcii.

Marketing Masculin:

1) Eşti la o petrecere si vezi o tipa super. Te duci la ea si ii spui: 'Sunt foarte bun la pat si rezist toata noapte fara oprire'. Asta e Publicitate Falsa si se pedepseşte conform legii.

Articol pe aceeasi tema: Click 

Niciun comentariu: